| Az 1999. nyári árvíz után. A jobb oldal ülô fiatalember (Bakcsi Máté) röviddel késôbb már pályamesterként dolgozott e pálya helyreállításán. |
Fekete-völgy, 1999.07.18. Fotó: ChG |
| Az 1. sz. híd az 1999. nyári árvíz után |
Godóvár, 1999.07.18. Fotó: ChG |
| Az ideiglenes végpontot jelzô vágányzáró sorompó a késôbbi Godóvár állomás helyén |
Godóvár, 2000.10.22. Fotó: ChG |
| A BM-50-es mozdonyok indulása a feketevölgyi szénbányából egy esôs reggelen |
Feketevölgy, 2001.03.05. Fotó: ChG |
| A BM-50-es mozdonyok lerakodása Kemencén |
Kemence, 2001.03.05. Fotó: ChG |
| Se út, se vasút az 1999-es árvíz nyomán |
Hamuház, 2001.03.16. Fotó: ChG |
| Barkácsolt mûhelydaru a kezdetek idején |
Kemence, 2001.05.20. Fotó: ChG |
| Az Egyesület által szervezett elsô mozdonyvezetô tanfolyam hallgatói és oktatói a sikeres vizsga után |
Kemence, 2001.07.05. Fotó: ChG |
| A hajagosi végpont 1996-ban |
Hajagos, 1996.04.07. Fotó: ChG |
| A Malom-kô az elhagyott vasútvonal fölött. Ezen a helyen létesült 5 évvel késôbb Godóvár állomás. |
Hajagos, 1997.04.13. Fotó: ChG |
| Az egykori Drinó völgyi mellékvonal helye. Sajnos ez a szép nyovonal is elpusztult az 1999-es árvízben |
Hajagos, 1997.04.13. Fotó: ChG |
| Az egyesület néhány tagjának tulajdonában lévô mozdonyok: a Mohácsi Farostlemezgyárból és a nédasdladányi tôzegbányából érkeztek, és az Egyesület saját erejébôl újította fel ? |
Kemence, 2007.05.19. Fotó: ChG |
| Egy MD-40-es anatómiája: a kúpos tengelykapcsolós sebességváltó és kúpkerekes irányváltó |
Kemence, 2007.05.27. Fotó: ChG |
| Az elsô menetek egyike a frissen újjáépített 5. sz. hídon |
Feketevölgy, 2007.05.27. Fotó: ChG |
| Anyagvonat egy egyedülálló |
Godóvár, 2007.07.27. Fotó: ChG |
| Autóbusz és akkumulátoros bányamozdony |
Csarnapuszta, 2007.07.29. Fotó: ChG |
| Mozdony a galagonyásban |
Godóvár, 2007.08.28. Fotó: ChG |
| Ívek |
Kemence, 2008.07.26. Fotó: ChG |
| Száguldás |
Kôrózsa, 2008.07.26. Fotó: ChG |
| Hosszú szerelvény |
Csarnapuszta, 2008.07.27. Fotó: ChG |
| Lombalagút |
Pityur-rétje, 2008.07.27. Fotó: ChG |
| Lemenô nap, lemenô vonat Kôrózsánál |
Kôrózsa, 2009.07.24. Fotó: ChG |
| Tolatás kéi erôvel. A fékálláson Szûcs Zoltán, a 2 hónappa késôbb megalapított KBK elsô elnöke |
Kemence, 1994.04.16. Fotó: ChG |
| Két évvel a leállítás után ezt a vonatot a kép kedvéért kézzel rendezték össze a KBK megalapítói: akik itt, e napon határozták el az Egyesület megalapítását |
Kemence, 1994.04.16. Fotó: ChG |